Followers

Saturday, October 31, 2015

VI კლასის თემატური გეგმა ისტში




 ინფორმაციულ და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიებშიVI კლასი
სსპ  106 საჯარო სკოლის  პედაგოგი: მარი მაჭარაშვილი
1სემესტრი
თემა: განვლილი მასალის გამეორება. Ms Word 2007–ის გახსენება.               დრო: 10  საათი
თემატური ერთეული:
Ø  ტექსტური რედაქტორი Ms Word 2007 (გამეორება),
Ø  პრაქტიკული სამუშაო ,,კონტინენტები“.
Ø  პრაქტიკული სამუშაო ,,დედამიწა“,
Ø  პრაქტიკული სამუშაო : "საქართველო”.
Ø  პრაქტიკული სამუშაო ,,მსოფლიოს შვიდი საოცრება“,
Ø  ინტერნეტი, ინფორმაციის მოძიება და გადმოწერა ინტერნეტიდან.
Ø  ელექტრონული ფოსტა, .
Ø  პრაქტიკული სამუშაო ,,დოკუმენტების ატვირთვა და გაგზავნა“.
Ø  პრაქტიკული სამუშაო დოკუმენტაციი გაცვლა გამოცლა
სასწავლო მიზანი/შედეგი: პროგრამა Ms Word 2007 –ის გამოყენებით V კლასში შესწავლილი ბრძანებებისგახსენება. კომპიუტერთან ურთიერთობის უნარჩვევების განვითარება. ის ტექნ.VI .1 ინტერნეტ ბრაუზერშიმუშაობის გახსენება, საძიებო სისტემების დანიშნულების გახსენება, გაფართოებული ძიების პარამეტრებისგაცნობა. ინფორმაციის ძიების, შეგროვების , სინთეზისა და ანალიზის უნარჩვევების განვითარება.     
რესურსები : სახელ. კომპიუტერი, პროექტორი.
მეთოდები, სტრატეგიები : სწავლა-კეთებით, დამოუკიდებლად მუშაობა. პრაქტიკული სამუშაო
შემაჯამებელი 1

თემა:  საპრეზენტაციო პროგრამა Ms powerpoint 2007                  დრო: 11 საათი
თემატური ერთეული :
 საპრეზენტაციო პროგრამა Ms powerpoint 2007-გაცნობა.
პრაქტიკული სამუშაო ,, წელიწადის დროები“.
 სლაიდებზე მუშაობა;
პრაქტიკული სამუშაო ,,გაკვეთილების ცხრილი“;
 ანიმაცია;
ანიმაციები და ფიგურები.
პრაქტიკული სამუშაო "ჩემი სკოლა"
დიაგრამები პროგრამა Ms powerpoint–ში. აგება,
პრაქტიკული სამუშაო "საქართველოს დიდი ქალაქები"
საპრეზენტაციო დოკუმენტის შაბლონი.
პრეზენტაცია თავისუფალ თემაზე
სასწავლო მიზანი/შედეგი: მოსწავლეები ისწავლიან ელექტრონული ფოსტის გამოყენებას, წერილისგაგზავნასა და მიღებული წერილის ნახვას, ფაილის მიმაგრებას წერილზე და მიღებული ფაილისგადმოწერას. მოსწავლეები გაეცნობიან პრეზენტაციის შედგენის ძირითად პრინციპებს დახერხებს.საპრეზენტაციო დოკუმენტის გახსნის სხვადასხვა ხერხის გაცნობა; სლაიდების კოპირება,თანმიმდევრობის შეცვლა, სურათების დაფორმატება, ცხრილის ჩასმა და დაფორმატება, საპრეზენტაციოდოკუმენტის ჩვენების რეჟიმი საპრეზენტაციო დოკუმენტის გახსნის სხვადასხვა ხერხის გაცნობა;სლაიდების კოპირება, თანმიმდევრობის შეცვლა, სურათების დაფორმატება, ცხრილის ჩასმა დადაფორმატება, საპრეზენტაციო დოკუმენტის ჩვენების რეჟიმი.საპრეზენტაციო პროგრამაში სლაიდებისადა სლაიდების ობიექტების ანიმაციის შესწავლა, საჭირო ობიექტების ადეკვატური გამოსახვისშესაძლებლობების გაცნობა.საპრეზენტაციო პროგრამასა და ელექტრონულ ცხრილებს შორის კავშირისჩვენება. პრეზენტაციის მომზადება საკუთარი მოსაზრებების წარმოსაჩენად.
 რესურსები: სახელ. კომპიუტერი, პროექტორი.
მეთოდები, სტრატეგიები: სწავლა-კეთებით. დამოუკიდებლად მუშაობა კომპიუტერთან


  თემა:  ტექსტური რედაქტორი Ms Word 2007        დრო: 5 საათი
თემატური ერთეული:
კომენტარები Ms Word 2007–ში“ .
 სანიშნოები შექმნა ტექსტურ დოკუმენტში.
 ჰიპერ ბმულების შექმნა ტექსტურ დოკუმენტში.
სქოლიო.
 სარჩევი.
სასწავლო მიზანი/შედეგი: გაკვეთილი შეეხება ნასწავლი მასალის მიხედვით მოსწავლეებმა მოიძიონინფორმაცია და იმუშაონ ამ ინფორმაციის წარმოდგენაში. მოსწავლეები ისწავლიან ტექსტურ დოკუმენტშიკომენტარების ჩასმას. ტექსტურ რედაქტორის ეფექტური გამოყენება. სანიშნოებისა და ჰიპერბმულის შექმნა დაგამოყენება.
რესურსები: სახელ. კომპიუტერი, პროექტორი.
მეთოდები, სტრატეგიები: სწავლა-კეთებით. დამოუკიდებლად მუშაობა კომპიუტერთან
შემაჯამებელი 2


თემა: ტექსტური რედაქტორი Ms Word 2007                  დრო10  საათი
თემატური ერთეული : I სემესტრში შესწავლილი მასალი გამეორება. დოკუმენტის შენახვა სხვადასხვაფორმატით. ფორმების შექმნა. პრაქტიკული სამუშაო ,,ანკეტაკითხვარის შექმნა შაბლონები . როგორ დავიცვათინფორმაცია. დიაგრამები Ms Word 2007–ში. პრაქტიკული სამუშაო ,,ტურნირი ,,მე მიყვარს სპორტი“.ობიექტისჩასმა დოკუმენტში . ტექსტურ დოკუმენტში შესრულებული ყველა ფუნქციის გამეორება და შეჯამება.პრაქტიკული სამუშაო.
სასწავლო მიზანი/შედეგი:ტექსტურ რედაქტორის ეფექტური გამოყენება. კომპიუტერთან ურთიერთობისპრაქტიკული უნარჩვევების განვითარება.ტექსტური რედაქტორის გამოყენებით სარჩევის ჩასმადოკუმენტში. კომპიუტერთან ურთიერთობის პრაქტიკული უნარჩვევების განვითარება;მოსწავლემგააცნობიეროს ციფრული მასალის შენახვისას სხვადასხვა ვერსიისა და ფორმატის არსებობის საჭიროება დააუცილებლობა.მოსწავლე შეისწავლი ელექტრონული ფორმების შექმნასა და მათი საშუალებით სხვადასხვაანკეტის შევსებას. სხვადასხვა ფორმატის მქონე დოკუმენტებთან მუშაობა. შაბლონის შექმნა. მოსწავლეებიისწავლიან OLE Object –ის გამოყენებას ტექსტურ დოკუმენტში.რიგ შემთხვევაში ინფორმაციის დაცვისაუცილებლობის გაცნობიერება და ინფორმაციის დაცვის შესაძლებლობების გაცნობა
მეთოდები, სტრატეგიები: საკლასო დისკუსია.  სწავლა-კეთებით. დამოუკიდებელი მუშაობა,
 რესურსები: სახელ. კომპიუტერი, პროექტორი.
შემაჯამებელი  1


 თემა;    ინტერნეტი და HTML ენა.ვებ– გვერდის შექმნა.                 დრო8  საათი
თემატური ერთეული: ინტერნეტი და HTML ენა. ტექსტის დაფორმატება HTML ენაში. სიები. სურათები დაცხრილები  ტეგის ატრიბუტები.პრაქტიკული სამუშაო,,სიმბოლოთა ASCII და Unikode კოდირება. .განმავითარებელი გაკვეთილი . ვებ გვერდის შექმნა ,,ჩემი უბანი“.
სასწავლო მიზანი/შედეგი: HTML ენის სტრუქტურისა და ტეგების გაცნობა. პირველი ვებ გვერდის შექმნა.ტექსტის დაფორმატება HTML ენის გამოყენებით . სათაურის , აბზაცის, ცარიელი სტრიქონის დამატების,ჰორიზონტალური ხაზის შესაქმნელი ტეგების გაცნობა.ტექსტის დაფორმატება HTML ენისგამოყენებით.დანომრილი და მარკირებული სიების შექმნა, მათი ტეგების გაცნობა. ტექსტის გამუქებისა დადახრის ტეგების გაცნობა. ტეგის ატრიბუტები და მათი დანიშნულება: შროფტის ზომის, ტექსტის საზღვრებისმიმართ გასწორების ,ფერის ატრიბუტები. ვებგვერდის გაფორმება სურათებითა და ცხრილებით.სურათებისა და ცხრილების ტეგებისა და მათი ატრიბუტების გაცნობა.სიმბოლოების კოდირების სხვადასხვასისტემების გაცნობა.
მეთოდები, სტრატეგიები: სწავლა-კეთებით.
რესურსები:კომპიუტერი, ინტერნეტი, პროექტორი.სახელ
შემაჯამებელი  2
 თემაელექტრონული ცხრილები MS Excel 2007.    დრო: 13  საათი

თემატური ერთეული:  ელექტრონული ცხრილების სტრუქტურის მასალის გამეორება. პრაქტიკული სამუშაო,,ბეღურები“. პრაქტიკული სამუშაო ,,დიაგრამის აგება“. ფორმულები და მუდმივი უჯრა. პრაქტიკულისამუშაო. მონაცემთა ფორმატის განსაზღვრა დაფორმატება. ფუნქციები ,,შეჯიბრი მხიარული სტარტები“.პრაქტიკული სამუშაო ,, სასწავლო ოლიმპიადა“.მაკროსები.  MS Excel–ის დაცვა.მონაცემთა დაცვა დაუსაფრთხოება.

No comments:

Post a Comment