სამშაბათია, 2015 წლის 22 მარტი.
106 სკოლის პედაგოგთა ჯგუფი ტრენინგის მოლოდინში ვართ, რაც დრო გადის მით მეტად სინტერესო ხდება სწავლება, პედაგოგები მოუთმენლად ველით რას ვისწავლით ახალს და საინტერესოს მომდევნო ტრენინგზე.
ტრენინგი დავალების განხილვით დაიწყო; დავალებად გვქონდა ბროშურების დასრულება და გადაგზავნა ტრენერისთვის, აგრეთვე ერთმანეთის სტატიებზე კომენტარების გაკეთება. განვიხილეთ თითოეული პედაგოგის მიერ შექმნილი ბროშურა: ბროშურა არის ერთ ან რამდენიმედ გაკეცილი სარეკლამო პროდუქტი, რომელიც, როგორც წესი, მოიცავს სხვადასხვა სახის ინფორმაციას ჩვენი საქმიანობის ან პროდუქციის შესახებ.
ბროშურით შესაძლებლობა გვეძლევა, დაინტერესებულ ადამიანებს ავუხსნას ჩქვენს მიერ კლასში პროექტების განხორციელების მიზნები.
ბროშურა შეიძლება იყოს ორგვერდიანი, სამგვერდიანი, ოთხგვერდიანი
მოწონებულ იქნა რამოდენიმე ბროშურა,იყო შენიშვნებიც ,,,,
კომენტარების დადებამ ყველა გაგვახალისა, , საინტერესოა და საჭირო კომენტარის. ,ანუ მისი ანალიზის გაკეთება, ჩემთვის მნიშვნელოვანია თანამშრომელთა კომენტარი.
- ვისწავლეთ ფოტოს ატვირთვა ჩვენს ბლოგზე.
- განვიხილეთ ბლოგის ინსტრუმენტები. კერძოდ გრაფიკული ელემენტების შემოტანა პოსტზე და მისი მართვა
- გავეცანი საიტების საავტორო უფლებების ნიშნულს.
- გაvecanit ახალ მასალას სახელმძღვანელოში, მესამე მოდული - კავშირები, გავეცანით რა იყო "საავტორო უფლება", ვისწავლეთ საავტორო უფლებების ჩანაწერი უნდა გავაკეთოთ ჩვენი ნაშრომის ბოლო გვერდზე.
- გავეცანით "power point"-ში მუშაობის პრინციპებს: როგორ უნდა შევქმნათ "სლაიდები", ტექსტის ზომა რომ არ უნდა იყოს 18-ზე ნაკლები, გავიხილეტ და ვიმსჯელეთ იმ ძირითად საკითხებზე რაც მნიშვნელოვანია და უნდა იყოს სლაიდებში ესენია:
1. თემის შინაარსი
2.მიზანი/შედეგი
3.მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები
4.შეფასება.
მივიღეთ ახალი დავალება.
საინტერესო და ნაყოფიერი დღე იყო.
მივიღეთ ახალი დავალება.
საინტერესო და ნაყოფიერი დღე იყო.