Followers

Friday, March 27, 2015

მეხუთე დღე

მეხუთე დღის რეფლექსია

სამშაბათია, 2015 წლის 22 მარტი.
106 სკოლის პედაგოგთა ჯგუფი  ტრენინგის მოლოდინში  ვართ, რაც დრო გადის მით მეტად სინტერესო ხდება სწავლება, პედაგოგები მოუთმენლად ველით  რას ვისწავლით ახალს და საინტერესოს მომდევნო ტრენინგზე.
ტრენინგი დავალების განხილვით დაიწყო; დავალებად გვქონდა ბროშურების დასრულება და გადაგზავნა ტრენერისთვის, აგრეთვე  ერთმანეთის სტატიებზე  კომენტარების  გაკეთება. განვიხილეთ თითოეული პედაგოგის მიერ შექმნილი ბროშურა:  ბროშურა არის ერთ ან რამდენიმედ გაკეცილი სარეკლამო პროდუქტირომელიცროგორც წესიმოიცავს სხვადასხვა სახის ინფორმაციას ჩვენი საქმიანობის ან პროდუქციის შესახებ.
ბროშურით შესაძლებლობა გვეძლევა, დაინტერესებულ ადამიანებს ავუხსნას ჩქვენს მიერ კლასში პროექტების განხორციელების მიზნები.                               
ბროშურა შეიძლება იყოს ორგვერდიანი, სამგვერდიანი, ოთხგვერდიანი

მოწონებულ იქნა რამოდენიმე ბროშურა,იყო  შენიშვნებიც ,,,,
კომენტარების დადებამ ყველა გაგვახალისა, , საინტერესოა  და საჭირო კომენტარის. ,ანუ    მისი ანალიზის გაკეთება, ჩემთვის მნიშვნელოვანია თანამშრომელთა კომენტარი.
  • ვისწავლეთ ფოტოს ატვირთვა ჩვენს ბლოგზე.
  •  განვიხილეთ  ბლოგის ინსტრუმენტები.   კერძოდ  გრაფიკული   ელემენტების  შემოტანა პოსტზე  და  მისი  მართვა
  •  გავეცანი  საიტების  საავტორო  უფლებების  ნიშნულს.
  • გაvecanit  ახალ მასალას სახელმძღვანელოში, მესამე მოდული - კავშირები, გავეცანით   რა იყო "საავტორო უფლება",  ვისწავლეთ  საავტორო უფლებების ჩანაწერი უნდა გავაკეთოთ ჩვენი ნაშრომის ბოლო გვერდზე.
  • გავეცანით "power point"-ში მუშაობის პრინციპებს: როგორ უნდა შევქმნათ "სლაიდები", ტექსტის ზომა რომ არ უნდა იყოს 18-ზე ნაკლები, გავიხილეტ და ვიმსჯელეთ იმ ძირითად  საკითხებზე რაც მნიშვნელოვანია და უნდა იყოს სლაიდებში ესენია:
1. თემის შინაარსი
2.მიზანი/შედეგი
3.მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები
4.შეფასება. 
მივიღეთ ახალი დავალება.

საინტერესო და ნაყოფიერი დღე იყო.    



Monday, March 23, 2015

მეოთხე დღე

მეოთხე დღის რეფლექსია:
  • ავირჩიე  ჩემი   ბლოგის დიზაინი;
  • ტრენერმა Pawer point-ში პრეზენტაციის აწყობაზე გააკეტა მონახაზი , რასაც შემდეგ ტრენინგზე ავაწყობთ და წარმოვადგენთ.
  • პრეზენტაციისთვის საჭირო და აუცილებელი  ფორმები  განვიხილეთ:

  1. თემის შინაარსი
  2. მიზანი
  3. შედეგი
  4. სტანდარტი
  5. შეფასება

  • ვისწავლეთ ბლოგზე კომენტარის გაკეთება 
  • გავეცანით პროექტის შეფასებებს, გავეცანით შეფასების სტრატეგიებს, მათგან პირველი "მოსწავლეების წინარე და საჭიროებების შეფასებისთვის" მოგვცა საშინაო დავალებად:  მოვიფიქროთ ერთი ან ორი  მეთოდი, მის შესამოწმებლად.
დავალება:
  • მესამე დღის რეფლექსიაზე კომენტარის გაკეთება
  • ბროშურის დასრულება
  • II მოდულის III და   IVაქტივობა
  • შევავსოთ შაბლონში მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები

რაც დრო გადის მით მეტად საინტერესო ხდება ტრენინგი. . ძალიან მომწონს.გმადლობ ბატონო გიორგი.

მესამე დღე

მ ე ს ა მ ე     დ ღ ი ს  რ ე ფ ლ ე ქ ს ი ა:   15:00 საათია.106  საჯარო სკოლის პედაგოგთა ჯგუფი  მომდევნო ტრენინგის მოლოდინშია.
ტრენინგი დაიწყო,,, ჯგუფი სიახლის მოლოდინშია, დაღლილობა ნელ-ნელა ქრება ,,, შეუმჩნევლად , მხიარულად, საინტერესოდ და ნაყოფიერად  დასრულდა დღევანდელი დღეც: წარმოვადგინეთ ჩვენს მიერ დამზადებული ბუკლეტები, მივიღეთ რჩევები და შენიშვნები ტრენერისგან.ვისწავლეთ ბლოგის შექმნა, სტატიის გამოქვეყნება ბლოგზე. მცირე შესვენების შემდეგ ჯგუფში დავიყავით მსგავსი საგნის პედაგოგები და ვიმუშავეთ თითოეულ  პროექტზე,ჩემი პროექტის თემა არის ,, ოჯახის თვიური   შემოსავლის განაწილება სხვადასხვა დანახარჯებზე," ესენია:   კ ვ ე ბა, ს ა მ ე დ ი ც ი ნ ო   მ ო მ  სა ხ უ რ ე ბა, გ ა დ ა ს ა ხ ა დ ე ბ ი, ს ხ ვ ა   თ ა ნ ხ ე ბ ი. განვიხილეთ ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული გეგმა  და 21 -ე საუკუნის უნარ ჩვევების დაკავშირება პროექტის გეგმასთან. განვიხილეთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები: 
ზ ო გ ა დ ი,   თ ე მ ა ტ უ რ ი  და შ ი ნ ა ა რ ს ო ბ რ ი ვ ი.
ზოგადი:
  • რა ადგილი უჭირავს ჩვენს ყოველდღიურ ყოფა-ცხოვრებაში მათემათიკას?

თ ე მ ა ტ უ რ ი:

  •  რომელ დიაგრამას ჩათვლით ყველაზე ხელსაყრელად ამ მონაცემთა თვალსაჩინოდ წარმოსადგენად?
  • რაზე მოდის ჩამოთვლილ მონაცემებზე გაწეული დანახარჯების ძირითადი ნაწილი?
  •  არის  თუ არა მნიშვნელოვანი ოჯახის შემოსავლის წინასწარი გადანაწილება ?
შ ი ნ ა ა რ ს ო ბ რ ი ვ ი:
  •         :მთელი თანხის რა ნაწილი იხარჯება კვებაზე?
  •         მთელი თანხის რა ნაწილი იხარჯება  გადასახადებზე?
  •         მთელი თანხის რა ნაწილი იხარჯება სამედიცინო მომსახურებაზე?
  •        მთელი თანხის რა ნაწილი იხარჯება სხვა დანარჩენზე?
  •        როგორ გადანაწილდება ოჯახის შემოსავალი პროცენტულად  დიაგრამაზე?
  • რისი ტოლია იმ ცენტრული კუთხის სიდიდე რომელიც შეესაბამება კვების გადასახადების,სამედიცინო მომსახურებისა და  სხვა დანარჩენის დანახარჯს?

მ ე ო რ ე დ ღ ე

მე ო რ ე  დ ღ ი ს   რ ე ფ ლ ე ქ ს ი ა
ინტელის მეორე გაკვეთილზე გავეცანით პროექტის აგების შაბლონს..
ვისწავლეთ საინფორმაციო ბუკლეტების მომზადება

განვიხილეთ კურსის 

თითოეული მოდულის მთავარი აქცენტები და 

მოსალოდნელი შედეგები

           ძირითადი აქტივობები

დავალება:

  •  საინფორმაციო ბუკლეტის გაფორმება , შევსება,
  •  პროექტის აგების შაბლონშმი შევავსოთ პროექტის მიზანი და შედეგები.