თემატურ კალენდარული გეგმა - ი.ს.ტ 5 კლასი
ს.ს.ი.პ. ქ. თბილისის N106 საჯარო სკოლა
თემატურ–კალენდარული გეგმა
V კლასი
#
|
გაკვეთილის თემატიკა
|
საათ რ-ბა
|
რესურსები
|
აქტივობები და მეთოდები
|
მიზნები
|
მოსალოდნელი შედეგები
|
შეფასება
|
1
|
ჩვენ და კომპიუტერი
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს გააცნობიეროს ზოგიერთი ციფრული საშუალების დანიშნულება.
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.2
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
2
|
როგორ მუშაობს კომპიუტერი
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს გაიაზროს კლავიატურაზე კლავიშების განლაგება, მათი ფუნქციები და ეფექტიანად გამოიყენებს კლავიატურას
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.2
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
3
|
ოპერაციული სისტემა —
Windows XP
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
ჩართავს და გამორთავს კომპიუტერს, როგორც ოპერაციულ სისტემას შესაბამისი ფუნქციის გამოყენებით
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.2
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
4
|
ოპერაციული სისტემა —
Windows XP
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს მოწყობილობის ჩართვა-გამორთვის ღილაკების საშუალებითგაიაზროს ამ ორ ხერხს შორის განსხვავება
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.2
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
5
|
Windows XP-ის გამოყენებითი პროგრამები
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს გააცნობიეროს თაგვის ღილაკების ფუნქციები და ეფექტიანად გამოიყენებს მას
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.2
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
6
|
Windows XP-ის გამოყენებითი პროგრამები
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს გააცნობიეროს თაგვის ღილაკების ფუნქციები და ეფექტიანად გამოიყენებს მას
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.2
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
7
|
როგორ იმახსოვრებს კომპიუტერი ინფორმაციას
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს ამოიცნოს ციფრული მოწყობილობის კომპონენტები და გაიაზრებს მათ დანიშნულებას
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.2
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
8
|
როგორ იმახსოვრებს კომპიუტერი ინფორმაციას
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს ამოიცნოს ციფრული მოწყობილობის კომპონენტები და გაიაზრებს მათ დანიშნულებას
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.2
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
9
|
შემაჯამებელი სამუშაო
|
1
| |||||
10
|
დავხატოთ პროგრამა Paint-Si
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს დახატოს პროგრამა Paint-ში
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.4
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
11
|
ნახატის შენახვა და გახსნა
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს შეინახოს და ხელახლა გახსნას ნახატი
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.4
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
12
|
გავაფერადოთ ნახატები
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს ნახატების გაფერადებას
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.4
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
13
|
ფიგურები Paint-ში
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს ფიგურების ჩასმას, ფიგურებით ნახატების აწყობას
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.4
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
14
|
ფაილი და საქაღალდე
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს განასხვავოს ფაილი და საქაღალდე ერთამნეთისგან
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.4
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
15
|
სახატავი ფურცლის ზომა და მასშტაბი
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს სახატავი ფურცლის ზომებისა და მასშტაბის შეცვლას
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.4
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
16
|
Windows XP-ის სამუშაო მაგიდის ფონი
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს სამუშაო მაგიდის ფონის შეცვლას
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.4
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
17
|
შემაჯამებელი სამუშაო
|
1
| |||||
18
|
ტექსტური რედაქტორი MS Word 2007
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს გაიაზროს რა აის ტექსტური რედაქტორი და რა დანიშნულება აქვს მას
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.2
ის ტექნ V.4
ის ტექნ V.6
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
19
|
ამოჭრა, კოპირება და ჩასმა
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს ამოჭრა, კოპირება და ჩასმის ბრძანებების შესრულებას
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.2
ის ტექნ V.4
ის ტექნ V.6
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
20
|
როგორ გავაფორმოთ ტექსტი
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს ტექსტის გაფორმებას (ფერის შეცვლა, B, U, I, ფონის მიცემა და ა.შ)
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.2
ის ტექნ V.4
ის ტექნ V.6
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
21
|
როგორ გავაფორმოთ ტექსტი
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს ტექსტის გაფორმებას (ფერის შეცვლა, B, U, I, ფონის მიცემა და ა.შ)
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.2
ის ტექნ V.4
ის ტექნ V.6
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
22
|
როგორ გავაფორმოთ ტექსტი
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს ტექსტის გაფორმებას (ფერის შეცვლა, B, U, I, ფონის მიცემა და ა.შ)
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.2
ის ტექნ V.4
ის ტექნ V.6
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
23
|
კომპიუტერის გარე მეხსიერება
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს გამოიყენოს კომპიუტერის გარე მეხსიერება
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.2
ის ტექნ V.4
ის ტექნ V.6
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
24
|
ფაილის ტიპი, ფაილის დაარქივება,
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს განასხვავოს ფაილის ტიპები, შეძლებს მის დაარქივებას
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.2
ის ტექნ V.4
ის ტექნ V.6
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
25
|
აბზაცები
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს აბზაცების დაცვას და მის გამოყენებას
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.2
ის ტექნ V.4
ის ტექნ V.6
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
26
|
აბზაცები
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს აბზაცების დაცვას და მის გამოყენებას
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.2
ის ტექნ V.4
ის ტექნ V.6
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
27
|
სიმბოლოებისა და ფორმულების ჩასმა
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს სიმბოლოებისა და ფორმულების ჩასმას
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.2
ის ტექნ V.4
ის ტექნ V.6
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
28
|
სიმბოლოებისა და ფორმულების ჩასმა
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს სიმბოლოებისა და ფორმულების ჩასმას
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.2
ის ტექნ V.4
ის ტექნ V.6
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
29
|
ფიგურები MS Word-ში
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს ჩასვას ფიგურები ტექსტურ რედაქტორში
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.2
ის ტექნ V.4
ის ტექნ V.6
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
30
|
ფიგურები MS Word-ში
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს ჩასვას ფიგურები ტექსტურ რედაქტორში
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.2
ის ტექნ V.4
ის ტექნ V.6
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
31
|
ძიება დოკუმენტში
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს მოიძიოს ტექსტი დოკუმენტში
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.2
ის ტექნ V.4
ის ტექნ V.6
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
32
|
ძიება დოკუმენტში
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს მოიძიოს ტექსტი დოკუმენტში
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.2
ის ტექნ V.4
ის ტექნ V.6
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
33
|
სურათები ტექსტურ დოკუმენტში
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს ტექსტურ დოკუმენტში სურათების ჩასმას და მოძიებას
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.2
ის ტექნ V.4
ის ტექნ V.6
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
34
|
სურათები ტექსტურ დოკუმენტში
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს ტექსტურ დოკუმენტში სურათების ჩასმას და მოძიებას
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.2
ის ტექნ V.4
ის ტექნ V.6
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
35
|
ტექსტის მართლწერის შემოწმება და ავტომატური გასწორება
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს ტექსტის მართლწერის შემოწმებას და მის ავტომატურ გასწორებას
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.2
ის ტექნ V.4
ის ტექნ V.6
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
36
|
ცხრილები ტექსტურ რედაქტორში
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს ცხრილის ჩასმას და მის გაფორმებას ტექსტურ რედაქტორში
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.2
ის ტექნ V.4
ის ტექნ V.6
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
37
|
ცხრილები ტექსტურ რედაქტორში
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს ცხრილის ჩასმას და მის გაფორმებას ტექსტურ რედაქტორში
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.2
ის ტექნ V.4
ის ტექნ V.6
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
38
|
ცხრილები ტექსტურ რედაქტორში
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს ცხრილის ჩასმას და მის გაფორმებას ტექსტურ რედაქტორში
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.2
ის ტექნ V.4
ის ტექნ V.6
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
39
|
დოკუმენტის ბეჭდვა
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს დოკუმენტის ბეჭდვას
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.2
ის ტექნ V.4
ის ტექნ V.6
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
40,41
|
შემაჯამებელი სამუშაო
|
2
| |||||
42
|
როგორ ჩავიწეროთ კომპიუტერში ხმა
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს კომპიუტერში ხმის ჩაწერას
|
ის ტექნ V.5
ის ტექნ V.6
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
43
|
როგორ შეიქმნდა ინტერნეტი
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
ის ტექნ V.5
ის ტექნ V.6
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
| |
44
|
ინტერნეტში ინფორმაციის მოძიება და გადმოწერა
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს ინტერნეტში ინფორმაციის მოძიებას და გადმოწერას
|
ის ტექნ V.5
ის ტექნ V.6
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
45
|
ინტერნეტში ინფორმაციის მოძიება და გადმოწერა
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს ინტერნეტში ინფორმაციის მოძიებას და გადმოწერას
|
ის ტექნ V.5
ის ტექნ V.6
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
46
|
პროგრამის ინსტალაცია და დეინსტალაცია
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს პროგრამის ინსტალაციას და დეინსტალაციას
|
ის ტექნ V.5
ის ტექნ V.6
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
47,48,49
|
პროექტი
|
3
| |||||
50
|
ელექტრონული ცხრილები MS Excel 2007
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს გაიგოს თუ რა არის ელექტრონული ცხრილები MS Excel 2007
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.6
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
51
|
ელექტრონული ცხრილები MS Excel 2007
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს გაიგოს თუ რა არის ელექტრონული ცხრილები MS Excel 2007
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.6
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
52
|
განმეორებადი ინფორმაციის შეტანა
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს განმეორებადი ინფორმაციის შეტანას
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.6
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
53
|
უჯრების დაფორმატება
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს უჯრების დაფორმატებას
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.6
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
54
|
უჯრების დაფორმატება
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს უჯრების დაფორმატებას
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.6
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
55
|
ფორმულები. გამოვთვალოთ სწრაფად
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს ფორმულების გამოყენებას და სწრაფად გამოთვლას
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.6
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
56
|
ფორმულები. გამოვთვალოთ სწრაფად
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს ფორმულების გამოყენებას და სწრაფად გამოთვლას
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.6
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
57
|
მონაცემთა სორტირება და გაფილტვრა
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს მონაცემთა სორტირებას და გაფილტვრას
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.6
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
58
|
მონაცემთა სორტირება და გაფილტვრა
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს მონაცემთა სორტირებას და გაფილტვრას
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.6
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
59
|
დავთრის ბეჭდვა
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს დავთრის ბეჭდვას
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.6
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
60
|
დიაგრამები და ელექტრონული ცხრილები
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს დიაგრამების და ელექტრონული ცხრილების ჩასმას
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.6
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
61
|
დიაგრამები და ელექტრონული ცხრილები
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს დიაგრამების და ელექტრონული ცხრილების ჩასმას
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.6
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
62
|
დისკის დეფრაგმენტაცია და დაფორმატება
|
1
|
პერსონალური კომპიუტერი, წიგნი (ნ. ჯამასპიშვილი– 5 კლასი)
|
ინტერაქტივი, პრაქტიკული მეცადინეობა
|
მოსწავლე შეძლებს დისკის დეფრაგმენტაციას და დაფორმატებას
|
ის ტექნ V.1
ის ტექნ V.6
|
კეთდება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება.
|
63
|
შემაჯამებელი სამუშაო
|
1
|
No comments:
Post a Comment